Weekendje Zürich, familie op bezoek en gala! - Reisverslag uit Woking, Verenigd Koninkrijk van Anouk Heijden - WaarBenJij.nu Weekendje Zürich, familie op bezoek en gala! - Reisverslag uit Woking, Verenigd Koninkrijk van Anouk Heijden - WaarBenJij.nu

Weekendje Zürich, familie op bezoek en gala!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Woking

Hallo allemaal,

Het is maar goed dat ik probeer om een blog bij te houden want de tijd vliegt voorbij en we doen van alles hihi. In mijn vorige verslag vertelde ik dat we op vakantie waren geweest en ondertussen weer aan het werk waren. Ondertussen zijn er alweer 10 werkweken verstreken na onze vakantie.

Het werk bevalt nog steeds erg goed en de school groeit. We hebben nu in mijn klasje 14 kinderen (is nog steeds niks in vergelijking met de klassen op de basisschool maar hier heb je 14 kinderen die nog niet zelfstandig naar het toilet kunnen, nog niet zelfstandig kunnen eten en nog middagdutjes doen dus houdt toch ff wat anders in hihi). Ik moet overigens wel toegeven dat, ondanks dat ik het echt leuk vind, ik het echte lesgeven toch wel mis. Natuurlijk ontwikkelen deze kids zich ook en we zijn iedere dag bezig met de 'next step' van ieder kind maar het is geen rekenen, lezen, aardrijkskunde etc met een mooi digibord hihi.

Naast het werk maken we er ieder weekend ook zeker iets leuks van! Zo zijn we op 12, 13 en 14 augustus naar Zürich gevlogen. Esther (zusje van Ingmar) woont daar en wij gingen even op de koffie ;). Op 13 augustus was er een grote streetparade in de stad dus we hebben mooi onze eigen fles wijn meegenomen en hebben de hele dag heerlijk in korte broek/jurkje op de straat gestaan om te dansen, drinken en naar grote wagens te kijken. Het was een zeer geslaagde dag en zeer geslaagd weekend! :).

Op 26, 27, 28 en 29 augustus kwamen vervolgens Wim & Maria (moeder van Ingmar) bij ons op bezoek. Ook zij wilde natuurlijk heel graag weten waar we wonen. Op vrijdag moest Ingmar nog werken maar ik kan een beetje spelen met mijn uren dus ik heb van maandag tot donderdag 40 uur gemaakt waardoor ik op vrijdag vrij was. Dus ik ben mooi met hen naar een van de grootste tuinen van Engeland geweest. Erg mooi om te zien en natuurlijk even lekker bijgekletst. De rest van het weekend hebben we typisch Engelse dingen gedaan (denk: bier drinken in de bar en fish & chips eten hihi). Natuurlijk Woking laten zien en bij Zizzi wezen eten! We nemen iedere bezoeker mee naar Zizzi want, ondanks dat ik er niet meer werk, is het een heerlijk restaurant en heb ik nog goed contact met een van de meiden die daar werkt. Altijd gezellig dus.

Vervolgens is Ingmar een weekje met vrienden naar Kroatië geweest. Ik bleef in Engeland maar heb me gelukkig heel goed vermaakt. Ik heb hele lieve collega's die mij uitnodigde voor drankjes en etentjes en ik ben lekker een dagje wezen shoppen! Ook het meisje van Zizzi (Elaine heet ze) heeft me een avondje op cocktails getrakteerd. Eigenlijk ook een beetje vakantie gevoel dus ondanks dat ik overdag gewoon moest werken.

23, 24 en 25 september was het Oktoberfest in München, hier is Ingmar een weekendje pullen bier gaan drinken. Gelukkig bleef ik wederom niet alleen want mijn ouders kwamen naar Engeland samen met mijn opa en oma! :). Het was heel speciaal dat ik hen nog op een bakje koffie kon trakteren in Engeland! We zijn naar Windsor geweest (mooi Engels stadje in de buurt) ik mocht hen een rondleiding geven door mijn schooltje en we zijn natuurlijk bij Zizzi wezen eten ;).
Het was wel even moeilijk afscheid nemen op zondag maar gelukkig hebben we tegenwoordig Skype, whatsapp, blog.. dus we houden elkaar op de hoogte.

En dan zijn we aangekomen bij afgelopen weekend. 1 oktober hadden we gala met de gehele organisatie van Bright Horizons (daar valt mijn schooltje onder). In echte gala outfits waren we uitgenodigd voor dit event en kregen we lekker eten, werden er enkele awards uitgerijkt (voor mensen die iets speciaals betekend hebben voor de organisatie) en hebben we gedanst en gedronken. Ik vond het heel speciaal dat ik daar bij mocht zijn en het was ontzettend leuk om mijn gala jurk nog eens aan te mogen! Deze heeft mijn mama gemaakt voor mijn gala op de Havo en ik pas er nog steeds prima in ;). Mams, iedereen vond de jurk super mooi!

Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Doordeweeks wordt er gewerkt en in het weekend vermaken we ons dus prima. Oow en we gaan ook nog naar de fitness doordeweeks en tennissen op zondag in het park.

Met kerst komen we weer naar Nederland dus dan kletsen we weer echt even bij!!

Dikke kus

  • 03 Oktober 2016 - 21:18

    Riet:

    Hé Anouk
    Leuk dat je weer een keertje geschreven hebt.
    Erg leuk om zo een aantal weken achter elkaar te zien
    Maar bovenal spreekt er het gevoel uit dat het jullie goed gaat.
    Heel fijn om te horen en belangrijker nog te voelen.
    Veel liefs uit Stiphout en we zullen ook voor jullie mee reserveren aan de kersttafel
    Riet

  • 03 Oktober 2016 - 21:19

    Riet:

    Hé Anouk
    Leuk dat je weer een keertje geschreven hebt.
    Erg leuk om zo een aantal weken achter elkaar te zien
    Maar bovenal spreekt er het gevoel uit dat het jullie goed gaat.
    Heel fijn om te horen en belangrijker nog te voelen.
    Veel liefs uit Stiphout en we zullen ook voor jullie mee reserveren aan de kersttafel
    Riet

  • 03 Oktober 2016 - 21:19

    Riet:

    Hé Anouk
    Leuk dat je weer een keertje geschreven hebt.
    Erg leuk om zo een aantal weken achter elkaar te zien
    Maar bovenal spreekt er het gevoel uit dat het jullie goed gaat.
    Heel fijn om te horen en belangrijker nog te voelen.
    Veel liefs uit Stiphout en we zullen ook voor jullie mee reserveren aan de kersttafel
    Riet

  • 03 Oktober 2016 - 21:19

    Riet:

    Hé Anouk
    Leuk dat je weer een keertje geschreven hebt.
    Erg leuk om zo een aantal weken achter elkaar te zien
    Maar bovenal spreekt er het gevoel uit dat het jullie goed gaat.
    Heel fijn om te horen en belangrijker nog te voelen.
    Veel liefs uit Stiphout en we zullen ook voor jullie mee reserveren aan de kersttafel
    Riet

  • 03 Oktober 2016 - 22:20

    Sander En Eline :

    Jeeeej weer een leuk verhaaltje!Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Wij zien jullie snel!We hebben er zin in!Xx

  • 03 Oktober 2016 - 22:30

    Rik En Michelle :

    Leuk verhaaltje weer Anouk! Fijn dat het goed gaat met jullie. Hier gaat ook alles zijn gangetje! Groetjes rik en mies

  • 04 Oktober 2016 - 19:34

    Kim:

    Hey Anouk,

    Wat een leuk verhaal weer! Fijn dat jullie daar zo genieten en mooie dingen beleven!
    Tot de kerst!

    Groetjes, Kim

  • 05 Oktober 2016 - 08:27

    Neeltje:

    Hoi Anouk,

    Fijn om te lezen hoe het met jullie gaat!
    En zo te lezen gaat het goed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Maart 2016
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 12445

Voorgaande reizen:

11 April 2016 - 01 Januari 2018

Emigreren naar Woking, Surrey Engeland

Landen bezocht: